Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Blog ze Stolicy Podhala :D [NL2 FR]

4 Posty
1 Użytkownicy
0 Reakcje
81 Wyświetlenia
Dominik1993
Oldschool Grinder

Cześć wszystkim!

Mam na imię Dominik, mam 18 lat, no i teoretycznie jestem już studentem. W pokera gram sporadycznie od lutego. Początkowo oczywiście przepierdzieliłem kapitał startowy, rzucając się od razu na limit, który nie był mi przeznaczony (i pewnie długo nie będzie). Od tamtego czasu pogrywałem sobie od czasu do czasu freerolle PS o 100$ na evereście, aż w końcu pewnego magicznego dnia a było to 24 czerwca jeden taki turniej rozjeb... tj. wygrałem. Wzmocniło to mój osłabiony nie najlepszym początkiem bankroll o 21$. Wtedy też pierwszy raz zainteresowałem się tym, że można nauczyć się jak grać ?( Postanowiłem założyć bloga, bo zamierzam więcej grać i chciałbym wam wszystkim pokazać jak nie należy tego robić :facepalm:. Nie obiecuje, ale być może będę tutaj wstawiał jakieś rozdania- nigdy tego nie robiłem. I chyba zainstaluje pokertrackera na laptopie ale to już pewnie w październiku, jak osiedle się w Krakowie. Właściwie to trochę już pograłem MSS w sierpniu i teraz pogrywam BSS na partypoker, a jak tylko jest jakiś ciekawy turniej to również nie pogardzę bo turnieje to jest to co lubię najbardziej. Chciałbym sobie wyznaczyć troche celów, nie tylko pokerowych na okres studiów. Każda propozycja mile widziana :D

Cele:
:diamond: Dobić 100$ na party i spróbować swoich sił na NL4
:diamond: Codziennie przeanalizować conajmniej jeden artykuł/ film

Mój bankroll podzielony na dwa pokeroomy:
Partypoker: 61,12$
EverestPoker: 35$

Żeby nie było tak sucho, coś o moim mieście z mojego miasta:

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
Dominik1993 Autor wątku
Dominik1993
Oldschool Grinder