Przejdź do forum
od frerolla do dobr...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

od frerolla do dobrego rolla

34 Posty
9 Użytkownicy
0 Reakcje
1,441 Wyświetlenia
Wojtalenko

Witam jestem studentem i to już mój któryś z kolei blog. Mam teraz chwile wolnego czasu wiec zakładam go czysto dla zabawy żeby zobaczyc czy mi sie uda. Będe grał na party poker jakieś frerolle dla pokerstrategy i spróbuje zrobić coś z niczego. Dzisiaj jest turniej o 23 ale nie wiem czy dam rade go zagrać. Prosze nie komentować w stylu idź pracować do biedronki wiecej zarobisz bo to nie o to w tym blogu mi chodzi.

Bankroll na chwile obecną: 0$

Odpowiedz
Cytat
33 odpowiedzi
tojaczajka

Powodzonka!!!
Trzymam kciuki!

Odpowiedz
Cytat
dendi93

Powodzenia:)
Bede zaglądał :fdrink

Odpowiedz
Cytat
rafalk100

Dobrze kojarzę Cie z PLO na starsach? Przerzuciłeś się na MTT? :)

Odpowiedz
Cytat
Wojtalenko Autor wątku
Wojtalenko

w PLO10 gral mój kumpel Mihalenko dość długo to moze dlatego go kojarzysz ja raczej zawsze wolałem sitki od casha.

Odpowiedz
Cytat
Skibcio

Jak od 0 chcesz zaczynać to zainteresuj się everestem...
Tam jest co prawda tylko 1 turniej dziennie z PS, ale gra ~600 osób. Sitouty są bardzo szybko wywalane (15 min) zostaje z 300-400 osób. Ogólnie na everku we freerollach sitauty są wywalane. Bardzo łatwo dostać się do kasy.
Do tego jak wyrobisz 5sp x 5 razy w tygodniu (1$ raku = 8sp) to dostajesz wejściówkę do freerolla 500$.
Do tego masz chyba 3-4 100$ freerolle codziennie ale w nich gra już dużo osób. Porównywalnie do PP.
I jeszcze masz szaste, ale to raczej ci odradzam.

Odpowiedz
Cytat
Wojtalenko Autor wątku
Wojtalenko

no szaste dzisiaj próbowałem ale wygralem 6 centow po godzinie gry to zrezygnowałem ale musze znaleźć ten turniej na everku co mówisz, póki co zaraz zagram 100$ pokerstrategy freroll na party może sie uda wygrać jakieś 2 centy hehe.

Odpowiedz
Cytat
Wojtalenko Autor wątku
Wojtalenko

nie udało sie niestety ale może shipne o 24 jest 250 $ freroll ;p

Odpowiedz
Cytat