Przejdź do forum
Keep calm and win f...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Keep calm and win flips

41 Posty
11 Użytkownicy
8 Reakcje
2,135 Wyświetlenia
Spiderro

Cześć wszystkim!

Założenie bloga jest jednym z moich postanowień pokerowych na ten rok, więc... let's do it.

:spade: Info o sobie:

Nazywam się Mateusz. Mam 21 lat (rocznik 93), studiuję finanse i rachunkowość na UE w Krakowie. Lubię sport (głównie piłka kopana, NBA i tenis ziemny). Właśnie jestem świeżo po sesji, na szczęście zakończonej pomyślnie, więc wrzesień wolny. :f_biggrin: A teraz wakacje i będzie dużo grindu i dużo nauki.

:club: Poker:

Gram już jakieś 4 lata i grałem już chyba we wszystko. Zaczęło się of FLHE gdzie ciułałem centy na najniższych stawkach mając kilka dolarów od kumpla. Szło mi to nie najgorzej i grałem nawet stawki 3/6, ale full ringi zaczęły umierać, więc przerzuciłem się na SH. Dalej coś tam zarabiałem, ale po jakimś czasie się wypaliłem i oprócz tego, że już szło o wiele gorzej to dodatkowo przestała mnie ta gra cieszyć.

W sierpniu 2012 spróbowałem swoich sił w Omaszkę. Pograłem coś z miesiąc na mikro i dałem sobie spokój. Nie dla mnie.

Wróciłem chwilę do FL, ale z początkiem 2013 roku zacząłem naukę NL SH. Coś tam ciułałem i się nauczyłem, ale też po pewnym czasie przestało mnie to cieszyć.

Aż w końcu od października 2013 postanowiłem grać MTT. Zawsze jakieś tam turki klikałem, ale to tak raczej dla urozmaicenia 1 stolik za dolca/dwa. Tym razem postanowiłem wziąć się za nie na poważnie i to była dobra decyzja. Co prawda zawrotnych wyników jeszcze nie osiągam, ale ta odmiana mnie cieszy tak bardzo jak żadna inna.

To by było tak w skrócie. :D

:diamond: Plany:

- rozwój w MTT
- zwiększyć volume
- zacząć grać satelitki do lepszych turków online + do turków live
- zacząć grać SNG
- szkolić mindset

:heart: Blog: