Przejdź do forum
Jak się to robi po ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Jak się to robi po 50-ce ?

54 Posty
21 Użytkownicy
5 Reakcje
4,787 Wyświetlenia
mszot
PokerStrategist

Witam wszystkich , no i stało się zaczynam tworzyć mojego pokerowego bloga.
Dlaczego akurat dzisiaj? Pierwszego kwietnia można powiedzieć i napisać bezkarnie niemal wszystko!
A więc , na imię mam Marek , właśnie skończyłem 50-kę (też kiedyś myślałem że ludzie tak długo nie żyją). W pokera zacząłem grać jakieś 35 lat temu , w przyczepie autobusu którym dojeżdżałem do szkoły :) . Oczywiście tamten poker mocno różnił się od tego pokera w który gram dzisiaj .

W pokera online gram od 3 lat - Pokerstrategy pokazał mi Mateusz , jeden z moich dorosłych już synów. Do teraz , była to jednak gra raczej rekreacyjna , jakkolwiek dojrzałem chyba do tego, żeby zacząć sobie stawiać jakieś pokerowe cele. Temu właśnie ten blog ma służyć.
Lubię tą grę . Dziś (1-go kwietnia) mógłbym nawet posunąć się do stwierdzenia , że gdyby nie sex , poker byłby zajęciem które daje mi najwięcej satysfakcji :) . Jakkolwiek ,jak na razie , poker nie zajmuje jeszcze pierwszego miejsca , w hierarchii rzeczy które lubię robić , za kilka lat , pewnie te priorytety się zmienią. W każdym razie , 50-ka na karku , synowie spłodzeni , drzewa posadzone , domy zbudowane - czas zapracować sobie na miejsce w encyklopedii - a dlaczego nie w "Encyklopedii Pokera" - No więc zaczynamy !

Gram niemal wyłącznie MTT , ostatnio na Titan Poker . Zamierzam skupić się na grze w eliminacjach do wszystkich większych turniejów na tej platformie , i oczywiśie na częstym cashowaniu w turniejach finałowych.

Bilans otwarcia :

Bankroll(ik) - 97$
do tego wygrane w ubiegłym tygodniu wejściówki:

109$ -Sun Blast200K - na 01.04
33$ -SP 40K Super Tues na 03.04
5.50$ - Thues Warm Up na 03.04
13$ -SP 30K Wens - na 04.04
27,5$ SP 60K Friday - na 06.04
5.5$ - SP 5K Sat Warm UP - na 07.04
38.5$ - SP Sat 40K - na 07.04
=======================