Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Gramy MTT !

10 Posty
5 Użytkownicy
3 Reakcje
463 Wyświetlenia
zdrojek24

Witam wszystkich.

W związku z tym, że od tygodnia zacząłem grać MTT zamiast cashy, postanowiłem założyć nowego bloga w dziale dotyczącej turniejów wielostolikowych.

Głównym celem bloga jest wstawianie rozdań z granych przeze mnie turniejów, aby uzyskać jakąś krytykę i porady, jako początkujący gracz MTT :)
Póki co gram tylko i wyłącznie na P*, turnieje z wpisowym od 2 do 16$.
W razie braku wystarczającej ilości turków dokładam jakieś S&G wielostołowe.

Widzę że dość popularne są stackingi na forum. Jako że nie mam w tym doświadczenia, to podpytam was o plusy czegoś takiego.
Raczej wystawiać nie chcę póki co, gdyż rolla mam , a wyżej zacznę grać jak na mikruskach się nauczę. Bardziej pytam w kwestiach informacyjnych i przyszłościowych.

Będę wdzięczny też za każde wskazówki jak i cenne materiały. Niestety obecnie mam brązowy status, więc nie mam jak oglądać wielu filmów. Trochę artykułów poczytałem o tym jak grać w danych fazach turnieju :)

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi
JonKing75

Przymnij zapro do priv.

Odpowiedz
Cytat
zdrojek24 Autor wątku
zdrojek24

przyjąłem

Odpowiedz
Cytat
Mareckiy

Gl

Odpowiedz
Cytat
NHXeHep

glgl :)

Odpowiedz
Cytat
69CuZo69

. kropa :f_drink: gl

Odpowiedz
Cytat
zdrojek24 Autor wątku
zdrojek24

Dzięki za zainteresowanie :f_drink:

Znalazłem póki co serię "Kurs MTT dla początkujących" którą mogę oglądać ze swoim statusem , także mam nadzieję w styczniu to przerobić.
Dodatkowo udało się dołączyć do grupy learningowej MTT, co też powinno być EV+.

Niestety mało trochę czasu na grę, aczkolwiek staram się wysupłać czas na sesję ze 3 dni w tygodniu. Dzisiaj po pracy od godziny 18 planuję zagrać kilka turniejów i zdać tutaj relację.

Odpowiedz
Cytat
zdrojek24 Autor wątku
zdrojek24

Wczoraj sesja marna , gra kompletnie się nie kleiła.