Witam na moim blogu.
Zawsze chciałem napisać te cztery słowa i w końcu nadszedł moment, w którym postanowiłem to zrobić.
Na początek kilka zdań o sobie. Jestem Bartek i mam 28 lat. W pokera gram od 6-7 lat.
Swoją przygodę z dwoma kartami zaczynałem podczas przypadkowej gierki live w trakcie pijackiej eskapady z paczką znajomych. Kumpel zabrał na wyjazd żetony, tanią matę do gry z marketu oraz powlekane plastikiem karty. No i zagraliśmy z chłopakami kilka razy na tym wyjeździe - wtedy też złapałem bakcyla. Po powrocie były pierwsze próby online - freerolle na krzakach, gównoturki na ipoker, złote czasy FTP... łezka się w oku kręci na wspomnienie dawnych lat
Z tamtymi znajomymi ciągle grywam regularnie live, jednak żaden z nich nigdy nie wziął się za pokera na poważnie. Ja natomiast tak. Wrodzona ambicja i chęć rywalizacji sprawiły, że chciałem grać tak, aby wygrywać. Po ugraniu kilku miedziaków we freerollach próbowałem grywać Sit&Go jednostołowe. Wspinałem się po limitach, naukę czerpiąc praktycznie wyłącznie z filmików i pracy z SNG Wizardem. Przez długi okres czasu grałem te gierki na stawkach do 100$ włącznie i można powiedzieć, że zjadłem na nich zęby. Brak wizji rozwoju (a wręcz perspektywa śmierci tej odmiany) sprawił jednak, że w końcu postanowiłem je porzucić na rzecz czegoś, co pasjonowało mnie od zawsze i gwarantuje w moim mniemaniu stałą obecność fishy - na rzecz turniejów MTT.