Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Prawdziwa cnota krytyk się nie boi

347 Posty
51 Użytkownicy
0 Reakcje
12.9 K Wyświetlenia
Pazurrr
Elite Grinder

Witajcie

Ze względu na spore ostatnio zainteresowanie moją osobą mając na względzie, że jestem tutaj "twarzą firmy" otwieram nowego bloga. Nie będzie w nim wodotrysków tylko suche fakty dotyczące tego, co dla Was, odbiorców wiedzy, którą przekazuję, sądzę, że jest istotne.

A więc, na imię mam Mariusz, mam 47 lat, jestem z wykształcenia muzykiem - skrzypkiem.
Obecnie studiuję informatykę na Cardonald College - studia HNC.
Swoją karierę pokerową rozpocząłem 4 lata temu od razu grając fixa na Titanie, następnie grałem ponad rok na FTP, a następnie na starsach.
Myślę, że tyle informacji o mnie wystarczy?
Po czarnym piątku rozpocząłem budowanie rolla od 0.80$. Wyznaję zasadę "no cash-in", więc rozpocząłem budowanie się od limitu 0.02/0.04. Obecnie gram na limicie 0.25/0.5.
Ponadto ze względu na lukę w mat. dot mtt fl intensywnie uczę się mtt nl, nl bss oraz sng nl by sprawdzić, które koncepcje są możliwe do przeniesienia na turnieje mtt fl.
Kolejna kwestia, nad którą teraz pracuję, to kwestie kombinatoryki w pokerze i jej zastosowania do precyzyjnego szacowania equity. W najbliższych produkcjach, których będę współtwórcą będą przedstawione praktyczne wyniki.
Ci, którzy czytali mojego pierwszego bloga być może pamiętają, że moje największe obawy względem pokera dotyczyły mindseta i niestety, okazało się, że były to obawy uzasadnione. Intensywna praca w tym kierunku pozwoliła mi zlokalizować główne przyczyny - a więc były to powody natury osobistej oraz poważne problemy zdrowotne. W efekcie okazało się, że stosowałem błędny BRM, gdyż uwzględniał wyłącznie moją ocenę dot własnego skilla. Powinien był uwzględniać również w/w czynniki. Wnioski wyciągnąłem - oznacza to przejście na bardzo konserwatywny BRM i koniec z agresywnym shotowaniem limitów.
Wykres do końca sierpnia:

Do usłyszena za miesiąc.