Witam.
Jak widać po nicku jestem Norek, mam 22 lata. W pokera gram hmm.. jakos może 3 lata? Coś koło tego. Do tej pory nastawiałem się na ostry grind NL micro stakes (24stoły etc.). Oprócz tego grałem... no we wszystko w zasadzie i nie mogłem (oprócz NL) zagrzać miejsca na stałe. Dziś nastąpił ten dzień kiedy postanowiłem odrzucić grind na stałe i zająć się nauką, progressem i chcę się piąć po limitach. Zakładam ten blog żeby mieć motywację i usystematyzować swoją gre (tak wiem, bla, bla, bla). To moje drugie podejście do FL (wcześniej nawet wrzuciłem parę rozdań do oceny). To jeżeli chodzi o mojego pokera.
Poza pokerem studiuję informatykę, a co jest paradoksem jestem raczej typem sportowca. Przez 8 ostatnich lat profesjonalnie uprawiałem Footbag (freestylowa odmiana popularnej "zośki").Dzięki temu mój mindset jest nastawiony na ciężką prace i wie, że nic samo nie przyjdzie. Teraz z powodu na kontuzje musiałem odpuścić, ale zająłem się żonglerką. Do tego mam nikczemny plan zająć się bodybuildingiem. Mam w domu sprzęt i ułożyłem sobię dietę. Ostatnio gdzieś na forum wyhaczyłem jak ktoś poleca książkę "sztuka spania i wstawania" Mateusza Karbowskiego. Bez wahania ją przeczytałem i muszę przyznać, że zrobiła na mnie całkiem pozytywne wrażenie i mam chęć stosować się do rad tam zawartych. Gorąco polecam tą książkę.
Jeżeli chodzi o plany pokerowe (bo po to przecież tu jestem) to ma się to mniej więcej tak:
- zaczynam od 0,10/0,20 SH na 4-8 stolików (w zależności od jakości stolików),
- obejrzenie co najmniej jednego filmu szkoleniowego dziennie (w sumie to chyba już obejrzałem wszystkie produkcje dla bronze i silver). Co do tego punktu to musze przyznać, ze filmiki Klz03 i TerrorBlade są nie do przebicia (jak dla mnie). Dzięki tym filmikom dużo się nauczyłem. Są to produkcje o dużej wartości merytorycznej i nie usypiają.
- wrzucanie rąk do oceny (zarówno w dziale jak i tu na blog(licze, że ktoś będzie się wdawał w rozkminy i że nie będzie to blog jednoosobowy)),