Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Mój pamiętnik :P

41 Posty
12 Użytkownicy
0 Reakcje
2,678 Wyświetlenia
macromia

No to ja też zacznę pisać taki pamiętnik :D Dzisiaj akurat wpłaciłem kasę do party poker - 200$. To jest mój bankroll początkowy, na razie gram strategią shortstack, czyli limit 0.1/0.25$. Gdy uzbieram 400$ przenoszę się na wyższy poziom itd.

Jeśli chodzi o mnie prywatnie, to mam na imię Marcin, mam 19 lat i jestem z Zielonej Góry :D W pokera gram pół roku i trochę już na tym ugrałem. Zainteresowanie pokerem w Polsce wzrosło i na wszystkich forach bukmacherskich powprowadzano działy pokera. Tak dowiedziałem się o tej grze i zaczynając od bonusów "no deposit" trafiłem na pokerstrategy, gdzie teraz się szkole :P

Dzisiaj już nic nie napisze, bo idę na libację alkoholową, trochę sie odstresować, ale od jutra zaczynam ostro grać :P :P

40 odpowiedzi

Go go go macromia - good luck!!!

Pozdrowienia od admina :P

flogum

Również życzę powodzenia :)

Pozdrawiam

Powodzenia!

macromia Autor wątku
macromia

Zapomniałem o pamiętniku %-) No to wczoraj pograłem, trochę SSS na początek, sesja była ok wyszedłem bez problemu na plus. Żeby trochę odpocząć pograłem fixed, gdzie nie muszę zmieniać stołów :P Zapowiadało się fajnie, ale na koniec było break even.
Już zupełnie w nocy pomyślałem o pograniu trochę bigstacka nolimit i trochę pograłem na 0.05/0.1$. O dziwo, nie było tak źle, po półgodzinnej sesji na 2 stołach wyszedłem z +5$. Muszę się przekonać do tego bigstacka :P :P Dlatego na razie pomału :D

Ogólnie dzień był OK i zakończyłem go z bankiem 218,75$. Nie za dużo, ale na początek może być :P Dzisiaj kontynuuję karierę :D

Lukasus

Gratuluję, jeśli z 200 zrobiłeś 218 za 1 razem to moim zdaniem procentowo cudowny wręcz wynik, no chyba, że Ty chcesz pomnażać kasę przy każdym razie jak siadasz do stołu :]

macromia Autor wątku
macromia