Zawsze uwielbiałam twoje piosenki rzeczywiście oparły się próbie czasu
zawsze chciałam cię o to zapytać co sprawia, że piosenka staje się ponadczasowa
Musi mieć:
niezapomnianą melodię,
romantyczne słowa
i oczywiście piękny wokal
Tym cytatem chcę rozpocząć pisanie swojego bloga. Wiemy już co sprawia, że piosenka staje się ponad czasowa, ale co sprawia żeby blog stał się ponadczasowy? Uznałem, że musi mieć:
ciekawą teść,
dużo aktualnych wpisów,
oryginalnego bohatera
i oczywiście kontrowersyjny tytuł
Podejrzewam, że część osób, która tu weszła, weszła tylko po to żeby potwierdzić, że Fixed Limitt jest dla amatorów albo że nie jest. Spotkałem się z różnymi opiniami na tym forum i jakoś ostatnio zauważyłem, że większość użytkowników twierdzi, że Fixed Limit to nie poker.
Dlatego no cóż, muszę to powiedzieć publicznie: "Jestem amatorem, gram Fixed Limit".
Oczywiście początkowo próbowałem swoich sił grając w NL, ale zawsze miałem pewien problem potrafiłem wygrywać małe pule podczas dwugodzinnej sesji żeby w dwa rozdania przegrać 2 BI mając na ręce AK czy QQ (oczywiście all-in preflop). Tymczasem grając FL tracę maksymalnie 25BB, ale w ciągu moich 10k rąk nie miałem jeszcze takiej sytuacji.
Początki na FL nie były zbyt przyjemne. Na stawkach 0.05/0.10 FR miałem 0.8BB/100 rąk po rozegraniu około 7 k rąk. Jednak dzięki sprzyjającym okolicznościom udało mi się uzbierać 180$ i z takim rollem postanowiłem zaatakować FL 0.25/0.50 FR. Jak będzie? Zobaczymy
Kapitał początkowy: 180$
Cele na nadchodzące dni:
- zdać egzamin z analizy matematycznej w pierwszym terminie
- zadomowić się na dobre na stawkach 0.25/0.50 (żeby ammount won w poker trackerze był zawsze na zielono, a nie raz tak raz tak)
- uzyskać srebrny status i jednocześnie dostęp do nowych artykułów, filmów szkoleniowych i coachingów
- podnieść swoją agresję w grze