Przejdź do forum
Szkoła kadetow czyl...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Szkoła kadetow czyli walka z wiatrakami micro

4 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
128 Wyświetlenia

Witam mam na imie Damian mam 23 lata i jestem fishem

Krotko o poczatku mojej przygody z pokerem

na codzien jestem zawodowym sportowcem i z tego zyje a dokladnie z Piłki noznej w pokera gram od 3 lat poczatki byly dosc zabawne jak wiadomo na obozach bez kart nie da przezyc sie dluzej niz paru godzin :) o pokerze wiedzialem tyle ze cztery te same karty to kareta :) tak wiec gdy starsi zawodnicy zaproponowali mi ze objasnia mi zasady i zebym pograł z nimi co bylo u nich oczywiscie spowodowane checia zysku a nie dobrymi checiami niebyłem przekonany czy jest to dobry pomysł co po chwili gry sie utwierdzaiło

Ilu graczy tyle zasad po rozpisaniu układow na kartce i krotkiej lekcji licytacji okazało sie ze moj full przegrywał z kolorem starszych graczy wychowanych na Wielkim szu a w moich oczach byli wtedy mniejwiecej ja Negranu czy Dwann z perspektywy czasu najbardziej smieszy mnie sytułacja w ktorej po checku na river jeden z najstarszych zawodnikow oglosil ze partia jest przeczekana i pula przechodzi do nastepnej parti _ugly: jak wiadomo w klubie hierarhia oparta jest na prawie dżungli!! musielismy uznac to za prawde :)

Dlaczego szkoła Kadetow chciałbym ulepszyc swoja gre i poprostu nauczyc sie wygrywac ! nigdy nie prowadzilem bloga tak wiec ta promocja zmusiła mnie do jego załozenia i bedac szczery jestem ciekawy jak wplynie to na moja gre pozdrawiam .

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
sheckin
PokerStrategist

Siemka,

życzę powodzenia na micro i szybkiego awansu wyżej. :) Z czystej ciekawości możesz napisać w której lidze i na jakiej pozycji grasz? O klub już nie będę pytał. :P Kocham piłkę nożną, więc tym bardziej powodzenia. :fdrink

Odpowiedz
Cytat
_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_