Przejdź do forum
Szkoła Kadetów - Sp...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Szkoła Kadetów - Sport indywidualny, a jego imie to POKER. NL 0.02/0.04 PKR SHORTHANDED

59 Posty
13 Użytkownicy
0 Reakcje
1,161 Wyświetlenia

Hej,

Mam 23 lata i jestem studentem IV roku Ekonomii.
Moje życie bardzo mocno związane jest ze sportami indywidualnymi.
Jestem człowiekiem który po przez swoją własna ciężką prace chce realizować cele, a jeśli coś pójdzie nie tak jak powinno to nie szukać winnych we wszystkich na około tylko samemu stawić temu czoła i ponieść za to odpowiedzialność.

W życiu na co dzień trenuje sztukę walki, która jest Muaythai - narodowy sport krainy wiecznego uśmiechu czyli Tajlandii. Aktualnie jestem już parokrotnym reprezentantem Polski w tej dyscyplinie i na swoim koncie mam liczne tytuły i osiągnięcia. Codzienne treningi stały się już dla mnie jak woda - bez nich nie potrafię żyć.

Wytrwałość w tym co się robi potrafi doprowadzić każdego na szczyt i ja w to wierze!

Dlaczego zatem poker zapytacie?

Możecie się już domyślać, ale adrenalina to jest to co daje mi kopa do życia.
Czuje ją kiedy trenuje czy walcze na ringu, a zacząłem ja również odczuwać kiedy gram w Pokera i powoli się od niej uzależniam... każdego razu kiedy mam wolny czas, potrafię włączyć PKR i zapomnieć o tym co wokół mnie się dzieje!

Czy jestem dobrym materiałem na ucznia?

Myślę, że jestem szczególnie dobry. Lubie trzymać się zasad, stanąć w szeregu kiedy trzeba i przyznać się kiedy popełnię błąd, ale przede wszystkim lubię SŁUCHAĆ i czerpać z tego korzyść oraz wyciągać wnioski.

To tyle tytułem wstępu o tym kim jestem i co mnie cechuje :D

A teraz trochę więcej o moim pokerowym profilu :pokerface::

Grę w Pokera zacząłem w 2011 roku, jako totalny FISH (nie mowie, ze teraz nim nie jestem, może tylko trochę mniejszym :P), wtedy grałem tylko i wyłącznie po to, aby zabić czas a przy okazji rozdać trochę pieniędzy do okola..

Pokerem po raz kolejny zainteresowałem sie w Styczniu 2013.