Przejdź do forum
Niedziela z Czarnym...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Niedziela z Czarnym Łabędziem;) [SOLD]

4 Posty
2 Użytkownicy
0 Reakcje
278 Wyświetlenia
kami199009
Oldschool Grinder

Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.

Feedback - kami199009

Witam,

gram w pokera od 4 lat, głównie na platformie PKR. Skupiam się na MTT, które na przestrzeni tych 4 lat niezmiennie pozostaje dla mnie profitowe. Mam na swoim koncie wygrane w turniejach za około 3$-6$, ale również śliczny ship w turnieju "Primetime + Antes" za 55$ na wspomnianej platformie PKR, w którym udało się skasować ponad 2k$.:) Poniżej screen z SharkScope:

Na Starsach dopiero zaczynam swoją przygodę.

Na dobry początek wystawiam staking na parę niedzielnych turków:

Sunday Storm - 11$
The Hotter 11 - 11$
The Bigger 11 - 11$
The Hotter 16,50$ - 16,50$

Jako, że cała paczuszka nie jest duża (~50$) proponuję cegiełki:

10% - 5$
20% - 10$
50% - 25$
100% - 50$

Ogólne zasady:

1. Pobieram 20% od profitu, obojętnie jaki będzie.:)
2. Rozliczam staking 4.03 wieczorem i wtedy też wysyłam kasę inwestorom.
3. Wpłaty na PokerStars na nick "BlackkSwann" do niedzieli godz. 16. W przypadku innego nicka na PokerStars niż tu na forum proszę o informację w momencie przelewania.
4. Jeśli nie uzbieram tych 50$ to będziemy uzgadniać, albo zwrot albo gram 2 turki z 4 itp.
5. Jeśli są jakieś niejasności proszę pisać, to moja pierwsza oferta stakingu i dołożę wszelkich starań aby wszystko przebiegło pomyślnie.:)

Zapraszam,

BlackkSwann.:)

Wykupione udziały:

Tifuxis - 100%

Odpowiedz
Cytat
3 odpowiedzi
kami199009 Autor wątku
kami199009
Oldschool Grinder