Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
Witam,
Zdecydowałem się na sprzedaż 30-40% moich udziałów w turnieju iGame Open rozgrywanym w Pradze. Pakiet wygrałem w satelicie 200+18e na sofcie 24hpoker.
Turniej jest rozgrywany w dniach 26-29 lipca, a najważniejszym faktem jest, że jest to turniej w formule 6-max.
Parę słów o mnie: W pokera gram aktywnie od dwóch lat. Od tego czasu próbuje swoich sił głównie w grach cash. Od początku 2012 osiedliłem się na grach mid-stakes short-handed gdzie uzyskuje bardzo fajne wyniki. Nieco więcej w moim blogu. Od lutego coraz częściej grywam również sesje turniejowe. Staram się rozwijać w obu dziedzinach i jestem pewien, że całość idzie w dobrym kierunku. Regularne coachingi, analizy pomagają mi w osiąganiu coraz to lepszych wyników.
Od czasu ostatniego stackingu brałem coachingi z MTT, które bardzo poprawiły moją wiedzę o grze turniejowej. W czerwcu zagrałem sporo 6max hyper-turbo na entraction z dodatnim ROI, + cały czas rozwijam się i gram cash games nl100-200.
Odnośnie samej gry live nie mogę się pochwalić dużym doświadczeniem. Rok temu wybrałem się na tydzień do Ostravy na Hesop, ale nie udało się nic cashnąć. Regularnie za to grywam cashówki w moim rodzinnym mieście i w tychże grach czuje się bardzo w porządku.
Wyniki online:
1) To jest mój wykres gier cash 6-MAX od końcówki grudnia odkąd przeniosłem się na nowy soft. 7,5 miesiąca gry. Tylko w samym lipcu rozegrałem tych rąk 32k, oczywiście na sofcie Ongame. Rąk z nl200 jest może 5k, ale dodałem je do wykresu mimo to.
Uploaded with ImageShack.us
2) Turnieje na ongame i p*.