Przejdź do forum
Być jak Pyszałek i ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Być jak Pyszałek i Olorion, czyli pokerowa chatka w stolicy :)

35 Posty
14 Użytkownicy
0 Reakcje
7,152 Wyświetlenia
kam88
PokerStrategist

Cześć wszystkim, mam na imię Kamil :) Mam 23 lata, jestem studentem na dziekance i szukam ludzi którzy chcieliby tworzyć pokerową chatkę w Warszawie. Wspólna gra, dużo dobrej zabawy, piwo przy Playstation 3 to niektóre rzeczy, które mogę zaoferować :) Jeśli podobnie jak ja szukasz mieszkania(pokoju) i chciałbyś się wprowadzić w sierpniu lub we wrześniu(największe okazje), a nie chcesz mieszkać z kimś kogo w ogóle nie znasz to świetnie się składa. Do wspólnego zamieszkania jest jeszcze około 100 dni więc by było dużo czasu na integrację :D Fajnie by było gdybyśmy zamieszkali w 3 lub 4 osoby, mieli wspólny salon gdzie można by było grać i każdy oddzielny pokój. Co do standardu mieszkania, lokalizacji i ceny można oczywiście się dogadać. Ale nie chciałbym wydawać miesięcznie na mieszkanie więcej niż 1000zł(z opłatami). W sierpniu i we wrześniu dużo studentów wraca do domu więc jest szansa, że moglibyśmy znaleźć coś fajnego.

Czekam na propozycje tutaj lub na priv :)

Odpowiedz
Cytat
34 odpowiedzi
kam88 Autor wątku
kam88
PokerStrategist

Zapomniałem dodać..

Cel nr 1 -- wspólnie rozwijać się pokerowo(ja w MTT).

Cel nr 2 -- dobra zabawa w jeszcze lepszym towarzystwie

Odpowiedz
Cytat
Szp4Q
Oldschool Grinder

jestem zainteresowany wstepnie :)

Odpowiedz
Cytat
kam88 Autor wątku
kam88
PokerStrategist

poszło zaproszenie :)

Odpowiedz
Cytat

kolego ja się pisze na to obiema rękami;) wysyłam zaproszenie :) jak bedziecie coś grali to daj znać;)

Odpowiedz
Cytat
MightySparow
Elite Grinder

Możliwe, że też będe zainteresowany, sam chciałem założyć podobny temat :D

Odpowiedz
Cytat
roztocz
PokerStrategist

to ja też poproszę o zaproszenie :)

Odpowiedz
Cytat
jaworlegia
Oldschool Grinder