Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
Przyczyna - absolutne bankructwo za sprawą akcji na FTP .
Cel - odbudowa rolla .
Moja sytuacja nie jest już tragiczna . Dzięki pożyczce od kolegi ( którą zwróciłem) i First Aid( 100$) mój obecny roll ( Starsy + WH) wynosi ponad 900$ .
Dosyć długo miotałem się nie wiedząc jaką drogę mam przyjąć w walce o przetrwanie . Ostatecznie padło na Mtt , na jak to nazwałem sobie - strategię złotego strzału ♠_smile: .
Żadnych własnych wykresów z różnych powodów nie mogę przedstawić . Mam tylko bazę z tego roku - zdecydowaną większość moich gier stanowiły turnieje Rush , których wyniki HM ( na moim kompie) traktuje po macoszemu .
Na stronach z wynikami graczy nie znam się , nigdy nie interesowało mnie ani co tam jest o innych ani co jest o mnie samym. W sumie to nawet nie wiem szczegółowo jakiego rodzaju turnieje ten screen przedstawia . Przypuszczam ,że są tam też SnG Mtt Rush ♠_rolleyes: .
Sprzedam 40% udziałów w 10 sesjach (po 4 turnieje) na PokerStars .
Razem:
30 turków 2,2$ rebuy - ( 5 x 2$ + 0,2$ ) x 30 = 306$ i
10 turków 5,5$ zwykły = 55$
Razem wpisowe 361$ .
Udział 40% = 361$ x 0,4 = 144,4 $
W każdej sesji będę grał:
Trzy Turnieje 2,2$ rebuy :
-14.45( do 500 uczestników , 3k$ )
-15.30 ( 8k$)
-16.30(10k$)
W nawiasach sumy gwarantowane , wszystkie turki rebuy normalne ( nie Turbo) .
+ Jeden zwykły Turniej 5,5$
-16.15 ( do 1k uczestników , 1k$ ) lub
-15.00 ( 15k$ )
Jutro zagram ten o Cap o 16.15 , wtedy podejmę decyzję na który z nich się zdecyduję .
Granie tego turnieju będzie w ramach stakingu - mam już inwestora , który wykupił 40% udziałów !