Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Cześć wszystkim :)

8 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
565 Wyświetlenia

Jestem Michał, mam 22 lata, jestem studentem na uczelni technicznej. Kolega z akademika zaraził mnie pokerem w trakcie semestru letniego i dał wskazówki do gry oraz link do quizu na PokerStrategy. Startowałem od zera ale systematycznie pogłębiam wiedzę pokerową dzięki grze i artykułom na portalu.
Mam nadzieję że wytrwałość i umiejętność logicznego myślenia doprowadzą mnie do sukcesów w tej grze.

Miałem konto na FTP gdzie grałem dzięki darmowym 50$ z quizu, gdzie radzicie ulokować swoje pieniądze?

7 odpowiedzi

Cześć Michał,

witam Cię serdecznie i cieszę się, że napisałeś o sobie kilka słów.

Jeśli tylko będziesz regularnie czytał nasze artykuły, oglądał filmy szkoleniowe oraz wstawiał ręce do oceny, do na pewno ten wysiłek się opłaci i już wkrótce będziesz mógł odnosić sukcesy.

Napisz w co grasz, gdyż z jednej strony możemy Ci łatwiej polecić materiały szkoleniowe, a z drugiej strony ułatwi nam to dobór poker roomu, na którym będziesz mógł kontynuować swoje zmagania z limitami.

Pozdrawiam,
dohpaZ

_Anonymous_ Autor wątku
_Anonymous_

Gram najpopularniejsze no-limit Texas Hold'em, przeważnie SnG z buy-in 1$, oraz MTT z tymi samymi buy-in, poza tym cashówki NL2/NL5.
Moje umiejętności oceniam na razie co najwyżej średnio, stosuję się w dużym stopniu do tabeli rąk startowych przed flopem, ale na flopie ciężko jest mi oceniać wartość mojej ręki, czasami pasuję niepotrzebnie a czasem sprawdzam w nadziei na lepszy turn czy river.

nastepny do zabierania mi pracy, PRZESTANCIE GRAC W TEGO POKERA [Treść edytowana]

// wulgaryzmy - dohpaZ

Pomyślcie ludzie czasem logicznie. Jak wszyscy będą grali w pokera to kto nakarmi hipopotamy? No?! Nie głupio wam?!

kolanko1990
PokerStrategist

głupie to są jedynie twoje wypowiedzi ;(

Hej Michał,