Witam.Mam tu konto od zeszłego roku ale jakoś wcześniej nie myślałem o oficjalnym przywitaniu się z resztą społeczności ;p nadrobię więc tę zaległość teraz. Mam na imię Kamil,dla znajomych 'Kamel'
Mam 21 lat i jestem z okolic Tarnowa,a pokerem interesuje się bądź gram od prawie 2 lat. Niestety z kapitałem startowym nie poszło mi za dobrze,poprzez niestosowanie się do BM,podobnie zresztą było i z drugim..wstyd się przyznać ale cóż,w końcu sam sobie jestem winien:) Od pewnego czasu grywam we freerollach głównie na Party Poker,bo najbardziej odpowiada mi ta platforma.Chcę jakoś poprzez to stworzyć choć minimalny bankroll.Zastanawiam się co robić z nagrodami z tych darmowych turniejów,ponieważ zazwyczaj są one bardzo niskie.Gdy wygram pare dolarów to wchodzić na cashówki 0.01/0.02 i próbować się mnożyć?Czy może spróbować mtt?Zapewne doradzicie to pierwsze rozwiązanie ale warto zapytać:P Jeśli chodzi już o konkretną odmianę kiedy uda mi się stworzyć bankroll do gry to jestem za graniem sng bądź właśnie mtt.Skorzystałem również z możliwości jaką oferuje Cake Poker-10 dolców na FL no i walczę jakoś 2gi dzień.Pozdrawiam
Cześć Kamil,
cieszę się, że po kilu miesiącach perypetii zdecydowałeś się na wpisy na forum i odwiedziłeś dział z powitaniami.
Przykro mi, że utraciłeś oba kapitały startowe, ale jak widać, chyba wyciągnąłeś z tego wnioski, gdyż walczysz na Cake Poker i nie poddajesz się. Bądź zawsze cierpliwy i szanuj swój kapitał, bo to najcenniejsza rzecz, jaką masz w pokerze.
Hm, co do pytania o budowę bankrolla. Bez wątpienia gry cashowe, np. FL, na niskich stawkach są mniej swingowe, niż turnieje MTT lub SnG. Dlatego nadawałyby się do budowy bankrolla. Pytanie tylko, czy będzie Ci sprawiało satysfakcję granie tej odmiany. Matematyczne podstawy pozostają takie same, więc nauka gier cashowych na pewno nie pójdzie na marne.
Pozdrawiam,
dohpaZ