Przejdź do forum
Witam wszystich lud...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Witam wszystich ludzi z tą samą pasją

7 Posty
4 Użytkownicy
0 Reakcje
515 Wyświetlenia
iIxXxIi
PokerStrategist

witam, jestem Kuba mam niecałe 20 lat, pokerem interesuje się już od dłuższego czasu jak i również w niego gram od niespełna 3 lat. Wcześniej i wyłącznie grałem na wirtualną gotówkę (szkoląc swe amatorskie umiejętności) poznając s i zagłebiajać coraz głębiej w cudowny świat naszego kochanego pokera : D. Dzięki takiemu serwisowi, witrynie jak ta mam szanse w końcu spróbować swych sił na prawdziwą gotówkę. Dzisiaj tutaj trafiłem wypełniłem wszystkie dane stworzyłem konto i już nie mogę się doczekać bonusu w postaci 50$, swoją drogą nie wierzyłem w to że to w ogóle możliwe (myślałem zaś kolejne chwytliwe hasło) teraz coraz bardziej to wszystko wydaje się być realne, już nie wspomne o tym gdy okaże się to prawdą i rzeczywistością, wtedy banan z mej twarzy szybko nie zejdzie.. hehe. Pozdrawiam wszystkich i ciesze się że się tutaj znalazłem przez przypadek. Siema.

6 odpowiedzi

Siema !
Z tym 50 $ to nie ściema napewno je otrzymasz. Na pierwszy rzut oka wydaje się to podejrzane, że ktoś za darmo daje 50 $, ale tak naprawdę obie strony zyskują Ty poprzez to że dostajesz darmową gotówkę, natomiast pokerstrategy przez współprace z pokeroomami dzieli się twoim rake który płacisz za grę. Jaką odmianę grasz i na jakiem pokeroomie zaczynasz swą karierę ?

iIxXxIi Autor wątku
iIxXxIi
PokerStrategist

jeśli chodzi o tą witrynę jeszcze zielony jestem nie mam pojęcia jeszcze gdzie będe grał, preferuje texas holdem no limit moja ulubiona odmiana. pzdr

A dokładnie to będziesz grał cashówki, MTT czy SnG ? Pokerroom musisz wybrać taki który najbardziej będzie spełniał twoje potrzeby. Np. ja gram Sng HU deep stack dlatego wybrałem FTP. Ale na początku poleciłbym Ci Everest Poker.

rimfiztrik
PokerStrategist