Witam,
Po ostatnich cashoutach ktorych niestety nie moglem uniknac jestem zmuszony wystawic oferte stake znowu bedzie to nl100 SH + FR.
Krótko o mnie:
W pokera gram od ponad 3lat wiekszosc tego czasu grindujac i wyplacajac z nl50-100 glownie kiedys byl to rush poker z FTP i tam tez tkwi po dzis dzien czesc mojego rolla.
Aktualnie grindowalem nl50 + nl100 jednak tak jak wspomnialem moj roll znowu ucierpial przez cashouty. Przez ostatni rok kladlem bardzo duzy nacisk na nauke cash biorac regularne treningi u kilku coachow polskich i zagranicznych. Udzielalem sie w study groupach. Wlasnie koncze kurs u Ninjaia z nl100.
W Nastepnych 6-7 miesiacach bede znow kladl ogromny nacisk na pokera z powodu masy wolnego czasu. Z roznych przyczyn postanowilem juz teraz zmienic kierunek studiow i czekam do pazdziernika.
Moja propozycja wyglada nastepujaco:
[NL100 - 50bi = 5000$ - PokerStars* - 150k Rozdań - podział zysków 50/50 ( z gry + RB)
* Preferuje granie SNG za FPP jako wyrobienie Rakebacku i gram je przewaznie kiedy nie ma dobrych stolow, mrobiac tym samym o wiele lepszy przelicznik ( supernova daje okolo 0,016$ za FPP mi wychodzi srednio ~0,02$ w zaleznosci oczywiscie od runna:) )
Tym samym w praktyce RB idzie w pierwszej kolejnosci na pokrycie ewentulnych strat i jest ciagle dokladany do rolla.
Gram zarowno SH jak i FR ( jednak przewaga jest napewno tego 1, FR odpalam przezwaznie w pogoni za dobrymi stolikami z fishami )
PokerStars - preferuje dalej tam grać z powodu posiadania SuperNovy co prawda ostatnio grywalem na party, ale mysle ze na cele stakingu najbardziej oplacalny bedzie grind na Starsach.
Wyniki graphy itd.
Niestety rusha gralem juz dawno temu a tam mialem najlepsze wyniki jednak baza z tamtego okresu przepadla a niestety ptr ani zadna strona nie trackowala tego. Moge tylko powiedziec ze grywalem tam nl50 i nl100 bedac wygrywajacym na poziomie 3-4bb/100 po wiekszej probce.
Co do ostatnich wynikow: