Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Zamknięte] Laptop - dobry sprzęt - proszę o porade

30 Posty
18 Użytkownicy
0 Reakcje
4,285 Wyświetlenia
ablazer

Cześć,

Poszukałem takich tematów, ale za każdym razem jest zakładany nowy, a w poprzednich nie znalazłem nic dobrego. Potrzebuję kupić nowego laptopa. Jako, że nie lubię wydawać dużo i często kasy to chciałbym żeby ten sprzęt mi trochę posłużył. Będę go używał do pokera, filmów, jakiś prostych gierek czasem, oczywiście cały office, jakieś programy finansowe czasem. Jak widać najważniejsze żeby pracował szybko bo lubię mieć otwartych milion okien, grafika nie jest priorytetem.

Potrzebuję mniej więcej takie wymagania. Jeśli ktoś się zna/jest w temacie, poleci jakieś modele, co zmienić to chętnie posłucham.

Cena: 3-3,5k PLN

Firma: Lubię Acery, Asusy wypadają chyba całkiem nieźle w kat cena/jakość, ostatecznie mógłby to być jakiś dell/toshiba jakby było coś dobrego.
Procesor: Szybki (nie znam się na modelach)
RAM: +3, najwygodniej 4 albo z opcją rozszerzenia do 4.
Rozdzielczość: Standardowa laptopowa.
Twardy dysk: +320, najchętniej z 500.
Grafika: Jakakolwiek
Bateria: Wystarczy mi 3-4 godzinna, nie musi mi trzymać cały dzień, byle się za szybko nie rozpierdzielała.

Chyba tyle, nie wiem co tutaj dodać, będę wdzięczny za pomoc, bo modeli tyle, że jak ktoś się zna to na pewno lepiej poradzi niż ja na własną rękę szukam.

29 odpowiedzi
ligabb

Della polecam albo od cen 4-5k złotych - wtedy po 3latach nie ma śladu po użytkowaniu (zawiasy w matrycy siedzą idealnie i w ogóle git malina). Z marek cena/dobra jakość polecam samsunga.

Generalnie nie siedziałem ostatnio bardzo w lapach więc ciężko polecić mi jakiś konkretny model, jedynie rekomenduje samsunga :) Ewentualnie do Twoich wymagań seria biznesowa HP (ale biznesowa).

Polecam http://www.notebookreview.com/ oraz forum purepc

Kirys

HP, Lenovo ( Chiński IBM ), Dell.
Ale za takie pieniądze nic szybkiego nie kupisz tych firm.
Reszta to druga a nawet 3 liga.